HTML

The Adventures of Kagi

Kalandok a nagyvilágban

Friss topikok

  • joe8005: Folytatás? Már sokkal később van:) (2010.07.08. 20:54) Karnevál
  • Tundee =): Szia Mamai!!! örülünk h minden ok! Holnap lesz Cs. diplomaosztója, nagy buli várható... kár h nem ... (2010.06.25. 20:09) Lemaradás már megint...
  • Wkacsa: Azért remélem ez a hétvége már adta,nagyon is ;) (2010.05.24. 10:43) Valami
  • Nadamsss: Gratulálok:P (2010.05.13. 22:42) Pipa
  • Nadamsss: Támogatom! (2010.05.03. 18:07) Mert már rég írtam...

2010.05.03. 18:00 Kagika

Mert már rég írtam...

 Sziasztok!

 

Rám pirítottak, hogy már rég írtam, bár nem mintha annyi minden történt volna velem az utolsó bejegyzés óta. :)

 Leadtam a papírokat, elküldtem mindent a vízuminterjúhoz - ami május 13-án lesz. Már csak az eredményét várom, a felkészülési napot, ahol elmondják, hogy miből és mennyit érdemes vinni, illetve hogy hogyan is pakoljak 3-4 hónapra úgy, hogy mindenem meglegyen, ja és ez Debrecenben lesz május 25-én.

Már izgulok, várom nagyon. Kíváncsi vagyok, hogy milyen lesz, hogy hol és milyen körülmények között fogok lakni és hogy mennyire lesz gáz a meló. Még 5 hét. És irány Amerika!


És ami nem utazás...

Szorgalmi időszak vége, allergiás időszak kezdete, mindez megfűszerezve egy kis "rövidített", "szétbombázott" vizsgaidőszakkal. Kíváncsi vagyok, hogy mi lesz. Remélem elég jól veszem ezeket az akadályokat is és nem lesz különösebb problémám semmilyen tárggyal és semmilyen tanárral.


Húgomnak most volt a ballagása. Tündéri volt és gyönyörű. Utána buliztunk egy hatalmasat kereszttesóval együtt, 3an csajok :) Még mindig hugi táncára gondolok, nagyon jó a csaj :)


Esetleg ha valóban olvassátok is a blogot, akkor üzenem, hogy a megrendeléseket elkezdtem felvenni, szóval ha valaki rendelni szeretne valamit, ami persze nem egy teljes ólomhadsereg, akkor szívesen hozom :D


Semmi értelmes nem jut az eszembe. Üdv.


U. i.:

A bejegyzést ajánlom Nagy Ádám gyermekkori barátomnak és üzenem, hogy ne türelmetlenkedjen :P

3 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://kagi.blog.hu/api/trackback/id/tr541971696

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nadamsss 2010.05.03. 18:03:48

Beszólsz?:P Tokajban nehogy a tiszában kössél ki vhogy..:P

Kagika 2010.05.03. 18:05:28

Nem beszólok, visszaszólok!!! És a tiszában csak ladikkal vagyok hajlandó kikötni, pancsizni nem áll szándékomban!!! De majd leisszuk a sérelmeket ;)
süti beállítások módosítása