HTML

The Adventures of Kagi

Kalandok a nagyvilágban

Friss topikok

  • joe8005: Folytatás? Már sokkal később van:) (2010.07.08. 20:54) Karnevál
  • Tundee =): Szia Mamai!!! örülünk h minden ok! Holnap lesz Cs. diplomaosztója, nagy buli várható... kár h nem ... (2010.06.25. 20:09) Lemaradás már megint...
  • Wkacsa: Azért remélem ez a hétvége már adta,nagyon is ;) (2010.05.24. 10:43) Valami
  • Nadamsss: Gratulálok:P (2010.05.13. 22:42) Pipa
  • Nadamsss: Támogatom! (2010.05.03. 18:07) Mert már rég írtam...

2009.12.22. 23:47 Kagika

Az elmúlt pár nap

 Üdv megint!

Elmúlt pár nap eseményei. Műtét halasztva február 3-ára. Hátránya: hogy még másfél hónapig nem kapok normálisan levegőt. Előnye: hogy ott lehetettem a Vb döntőn, hogy normálisan megünnepelhetem a szülinapom és hogy a karácsonnyal és a szilveszterrel sem lesz gond. :) Szerencsére!

VB: bezsúfolódtunk barátnőm kocsijába, elindultunk Debrecen felé, mikor jött a hívás, hogy még csatlakoznának hozzánk. A kocsi tele volt, de indult újabb turnus, így még egy autó indult utánunk tele barátokkal. Megérkeztünk, jóhangulat, hó, sör, mezek, sálak, zászlók, vagyis minden ami kell. Mi voltunk a leghangosabb szektor, kiabáltam én is, de feltételezem, hogy nem miattam lettünk azok. :D Kikaptunk, egyik kedvenc játékosom nagyon jól játszott, így megérte lemenni. Hazafelé már jöttek a gondok: hófúvás, fagy, ítéletidő. Autópályán 40-nel. Lassan, de hazaértünk! Na akkor még EGY sör a szokásos meccsek után gyakran látogatott thália sörözőben, amiből szintén szokás szerint nem egy lett :D (mármint a sörből). Hajnali fél 2kor hógolyócsata a belvárosban!!! Csináltunk HóKingát, HóLevit, a keze mindenkinek lefagyott, de egy újabb spontán és jó élménnyel gazdagodtunk! Aztán haza! Persze taxival. Ahogy a hó leesett a barátaim is, ahogy sokan mások, rögtök kiszáguldottak az utakra és gyakorolták a 'kézifékes', amit én személy szerint gyűlölök, így igyekeztem mindig úgy helyezkedni az utazás során, hogy olyan sofőr mellé üljek, aki nem szeretné most ennyire élvezni az utat! Sikerült is! Erre már csak 10 percre vagyok a pihepuha ágyamtól, és a taxis úgy dönt, hogy ezzel a nem szokványos módszerrel fordul be egy kanyarnál. Na itt lett vége a jókedvemnek! Amúgy összességében jó volt! Akik ott voltak tudják, akik nem, azokat úgy sem érdekli.

Műtét: sikerült a múltkori nagy örömködésben összeszedni valami kis náthát, ami nem segített az egészségemen. Útközben találtak még az arcüregemben nem oda illő dolgokat is, pl letört foggyökér, stb. Annyira nem örültem neki, de ez van, el kell távolítani. Remélem utána jobb lesz sokkal! Egy dolog aggaszt csak, na jó, kettő, hogy a műtét alatt én végig ébren leszek, a másik, hogy fél hónapig fekszek majd és köztudott, hogy nem nagyon vagyok otthon ülő típus. Majd túlélem, jön majd a sok gyümölcs, csoki :D

Karácsony: remélem nem lesz rossz. Szokásos körtúra! 24-én Nagyi, majd itthon Apával picit és Anyánál zárjuk a napot! Másnap Mama fantasztikus húslevese vár majd! Tökéletes! :)

Szülinap: ami ugye karácsony előtt van :D 10kor kelés, lustálkodás, reggeli, és indulás a városba ajándékok után Ágival. Aztán egy jó tatárbeefsteakes ebéd a kedvenc éttermemben. Majd haza, átöltözni jó melegbe és csinibe, irány a meccs, ott inni a barátokkal, utána város a régi társasággal és valahova megyünk bulizni. Még sosem buliztam a szülinapomon :)

Szilveszter: december 30-31 és január 1-jén Tokaj. Barátok, borospince, társasjáték, kártya és minden ami belefér :)

A munka: szerződés aláírva, profil elkészítve, tehát 'placeable'! Innen már csak a nagyon hivatalos dolgok vannak hátra, vízumkérelem és interjú, egészségügyi biztosítás, útlevél, stb stb. Aztán már csak arra várok, hogy hol is lesz a nyaram :) Remélem minél hamarabb megtudom.

És vizsgaidőszak: NINCS KEDVEM TANULNI!!!!!!!!!! Ez mindig így van. Hátha karácsony után lesz! :)

 

Jó éjt!

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://kagi.blog.hu/api/trackback/id/tr801617020

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása