HTML

The Adventures of Kagi

Kalandok a nagyvilágban

Friss topikok

  • joe8005: Folytatás? Már sokkal később van:) (2010.07.08. 20:54) Karnevál
  • Tundee =): Szia Mamai!!! örülünk h minden ok! Holnap lesz Cs. diplomaosztója, nagy buli várható... kár h nem ... (2010.06.25. 20:09) Lemaradás már megint...
  • Wkacsa: Azért remélem ez a hétvége már adta,nagyon is ;) (2010.05.24. 10:43) Valami
  • Nadamsss: Gratulálok:P (2010.05.13. 22:42) Pipa
  • Nadamsss: Támogatom! (2010.05.03. 18:07) Mert már rég írtam...

2010.06.27. 19:42 Kagika

És a többi nap még

Szóval ha reggel nem dolgozok, akkor átcaflatok reggelizni, gyors zuhany, öltözés, 8.45től tennisz edzés. Kb a fél tábor nekem szurkol, mert borzalmasan rossz vagyok :D utána meló. Múltkor meló után elmentünk a többiekkel minigolfozni :D hát azt sem épp a legügyesebben kezdtem, de a végére belejöttem. Még egy gyors vásárlás a boltban és ivászat. Én szerintem ilyen rövid idő alatt még ennyi törvényt nem sértettem :D De ne áruljátok el senkinek!!! :) Ja és a minigolf jó, csak tudj nevetni önmagadon :D

Másik alkalommal meló után egy közeli pubba mentünk, tipikus amerikai kiskocsma. Pultols bácsi, pult mellett egyesével ülnek és söröznek az emberek és nézik a tvt. Mi rendeltünk, majd gyosan megrohamoztuk a billiárdasztalokat. Hehe, ez sem az én sportom :D De jó volt nagyon, ökörködés ezerrel, fénykép kb mindenről (ezek ugye facebookon találhatóak).

Hanna szülinapja :D Van egy német csaj a táborban, lovaglást oktat. Nagyon jó fej, vele szoktam a legtöbbet ökörködni. Szóval neki volt a szülinapja. Elmentünk Montpelierbe, sétálgattunk, bolt, vásárlás, majd Barreban megint bowlingozás (amúgy minigolfozni is itt voltunk). Itthon szépen megvártuk míg mindneki nyugovóra tér, majd az egyik kabinban összeültünk és elfogyasztottuk az aznapi "csokinkat" :) Jó kis este volt.

Ja és a szülinap :D hát az itt egy tök jó dolog. Ha egy táborozó gyereknek van szülinapja, akkor az egyik igazgató fog a kezébe egy tortát és a gyerek kiválaszt egy táboroztató felnőttet, ha táboroztatónak van szülinapja akkor ő választja ki hogy ki vegyek a kezébe a tortát és az ebédlő egyik tartógerendája felett átdobják a tortát és el kell kapni az ünnepeltnek vagy az ünnepelt helyett. Na most Hanna szülinapján egyik haverunk Justin dobta, de Hanna nem kapta el, pedig nagyon jó látvány, amikor az elkapó csupa torta :D mert persze főleg csak habból áll, épphogy egy kis piskóta van alatta :D De vicces nagyon :D

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://kagi.blog.hu/api/trackback/id/tr632114168

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása