HTML

The Adventures of Kagi

Kalandok a nagyvilágban

Friss topikok

  • joe8005: Folytatás? Már sokkal később van:) (2010.07.08. 20:54) Karnevál
  • Tundee =): Szia Mamai!!! örülünk h minden ok! Holnap lesz Cs. diplomaosztója, nagy buli várható... kár h nem ... (2010.06.25. 20:09) Lemaradás már megint...
  • Wkacsa: Azért remélem ez a hétvége már adta,nagyon is ;) (2010.05.24. 10:43) Valami
  • Nadamsss: Gratulálok:P (2010.05.13. 22:42) Pipa
  • Nadamsss: Támogatom! (2010.05.03. 18:07) Mert már rég írtam...

2009.12.01. 01:30 Kagika

Elkezdődött...

 Üdv mindenkinek!

Eljött ez a pillanat. Elkezdtem a blogom, remélve, hogy a jövőben olvasni is fogja valaki (Zsolti megígérted :) ). Most így hirtelen nem is tudok mit írni, nem is ez a lényeg. 

Eddig amit sikerült megcsinálom:

- a szerződéset aláírtam, elküldtem, visszajeleztek, hogy megérkezett, de a profilomon még változtatnom kell egy picit, na meg egy jó fotót is kell keresnem magamról (nehéz lesz)

Még nem tudja mindenki, hogy mire is vállalkoztam, de nagyon remélem, hogy összejön és a nyáron a blogomon keresztül tudom megosztani veletek az életem újabb és újabb kalandjait. Nem megy még nekem annyira ez a blogozás, de szép lassan csak beletanulok, mire itt az idő és menni kell :D

Most épp tanulok, zhkra készülök, hogy minél hamarabb befejezzem a vizsgaidőszakom és minél többet tudjak foglalkozni a nyári terveimmel.

Így hirtelen ennyi!

 

Üdv :)

 

1 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://kagi.blog.hu/api/trackback/id/tr501565450

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Wkacsa 2009.12.05. 15:57:13

Megígértem,és igyekszem általában betartani az ígéreteimet!Neked meg különösen;)
süti beállítások módosítása