HTML

The Adventures of Kagi

Kalandok a nagyvilágban

Friss topikok

  • joe8005: Folytatás? Már sokkal később van:) (2010.07.08. 20:54) Karnevál
  • Tundee =): Szia Mamai!!! örülünk h minden ok! Holnap lesz Cs. diplomaosztója, nagy buli várható... kár h nem ... (2010.06.25. 20:09) Lemaradás már megint...
  • Wkacsa: Azért remélem ez a hétvége már adta,nagyon is ;) (2010.05.24. 10:43) Valami
  • Nadamsss: Gratulálok:P (2010.05.13. 22:42) Pipa
  • Nadamsss: Támogatom! (2010.05.03. 18:07) Mert már rég írtam...

2010.02.12. 18:05 Kagika

Lemaradás...

 Újra blogon. Épp követem a meccsek állását. Szurkolok. Kb mind a 4 csapatnak :) (Nem én lennék)

Az elmúlt kb másfél hónap történései következnek:

December 23.

Életem egyik legkülönlegesebb születésnapja. Sosem fogom elfelejteni - kivéve azokat a részeket, amikre másnap sem sikerült visszaemlékezni. :D Amúgy köszönöm mindenkinek, tényleg feledhetetlen napot, estét, éjszakát, délelőttöt sikerült kapnom. És bejutottunk!!!

Karácsony

Szokásos, családdal, kajákkal, ajándékokkal. Összességében jó volt, szomorkodásmentes, balhémentes :D és Kinga megint sírt örömében, tehát igen, a Karácsony jól sikerült!

Szilveszter - újév

Barátokkal 3 nap Tokajban. Jó volt sok beszélgetéssel és még több alkohollal. Boldog Új Évet Mindenkinek!

Január és vizsgaidőszak

Végre vége. Gyűlölöm. Nem is lett olyan rossz.

 Műtét

Végre ennek is vége. Már itthon gyógyulok, most már nagyjából levegőt is kapok. Nem akarok még egy ilyen műtétet. Soha többé!  De sajnos még úgyis lesz. Egy jó dolog volt benne: kokain. Jó az anyag, jó hatással, no para és mindezt legálisan :)

Na meg híres lettem. Drága Judit barátnőm volt olyan tündér és főszereplővé tett a saját életemben, de nem is ragozom tovább, ez a 4 kocka felér mindennel:

  Köszi Judit :*

Tábor

Van táboroooom! Borzalmasan örülök neki és még tetszik is! Egy sport tábor, lovakkal, tenisz lehetőséggel, stb stb, szóval nem fogok unatkozni a nyáron. Június 7én kezdek, a nyaralás pedig augusztus 21én kezdődik :) Annyira várom már. A főnök aranyos, Anita (egy lány, aki volt már és megint megy oda) szintén nagyon segítőkész és jófej. Úgyhogy nem tartok semmitől. Vermontban leszek, az USA második legkisebb államában a kanadai határnál (át akarok menni!!!!). Amúgy a tábor linkje: www.windridgecamps.com  Szóval van egy olyan érzésem, hogy nagyon jó nyár elé nézek. És Tibi barátommal meg a Ráczkövy lányokkal beutazzuk a államokat! Most így elöljáróban ennyi.

 

 

7 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://kagi.blog.hu/api/trackback/id/tr251752811

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Wkacsa 2010.02.13. 10:28:56

Már azt hittem el is felejtetted h van neked blogod ahova írni kell :)

Nadamsss 2010.02.14. 13:27:44

Mielőtt kimész majd, egy búcsú nagy berúgást be kell iktatni mindenkivel :P

Kagika 2010.02.14. 20:17:21

De ugye le lehet tudni ezt a partyt egyben? Mert nem szeretnék minden barátommal külön-külön inni :D mert akkor kórházba mennék, nem Amerikába :P De azért benne vagyok!!!

Nadamsss 2010.02.14. 20:55:32

Ezek már csak apró részletkérdések...:D

Nadamsss 2010.02.14. 21:05:56

Ja, ma akartam neked vinni valami meglepit ha már úgy is az avason voltam(onnan könnyebb elugrani mint innen:D) de ahogy láttam mentél korizni...:P

Kagika 2010.02.15. 01:17:26

@Nadamsss: végül nem koriztunk, mert 5000 ember akart előttünk is korizni, de a csarnokban néztük a mini csapatot, ahogy próbálnak korcsolyázni meg jégkorongozni. Hihetetlen édesek voltak!!! :) De a meglepire azért még vevő vagyok, ha még áll az ajánlat :)

Nadamsss 2010.02.15. 13:00:12

Gondolom milyen aranyosak lehettek:) A múltheti románok elleni meccs szünetében is aranyosak voltak a kis Stars-os kölykök ahogy próbáltak talpon maradni és még játszani is:)

Áll az ajánlat csak jelentkezni kell érte...:)
süti beállítások módosítása