HTML

The Adventures of Kagi

Kalandok a nagyvilágban

Friss topikok

  • joe8005: Folytatás? Már sokkal később van:) (2010.07.08. 20:54) Karnevál
  • Tundee =): Szia Mamai!!! örülünk h minden ok! Holnap lesz Cs. diplomaosztója, nagy buli várható... kár h nem ... (2010.06.25. 20:09) Lemaradás már megint...
  • Wkacsa: Azért remélem ez a hétvége már adta,nagyon is ;) (2010.05.24. 10:43) Valami
  • Nadamsss: Gratulálok:P (2010.05.13. 22:42) Pipa
  • Nadamsss: Támogatom! (2010.05.03. 18:07) Mert már rég írtam...

2010.06.27. 19:06 Kagika

Egyik kedvenc napom

Június 6.

Elindultam reggel dolgozni, mikor közölték, hogy pakoljunk, megyünk a fővárosba (Montpelier) és megcsináltatjuk a társadalombiztosítási számunkat vagy minket. Vigyünk minden papírt hozzá. Persze csak ott derült ki, hogy az egyik lefontosabb paprírt CSAK ÉN itthon hagytam, gratuláltak nagyon a többiek. Go haza, és hogy visszavisznek még aznap. Oks. Táboban felvettünk még egy srácot és 3asban irány vissza. Ahol megvártak, majd tovább Bulingtonba felvenni egy transportert és én úgy vissza. Így késtem melóból 1 órát, viszont hihetetlen jó utam volt hazafelé a sofőrrel :) Úgyhogy megérte "szerencsétlennek" lenni. :)

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://kagi.blog.hu/api/trackback/id/tr112114081

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása